جاده چالوس و تهران-شمال مسدود است/ در برف‌ماندگان باید چه کنند؟

جاده چالوس و تهران-شمال مسدود است/ در برف‌ماندگان باید چه کنند؟

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به بارش سنگین برف و باران در کلیه محورهای کشور، گفت که هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و اگر کسی در راه مانده با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرد.

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال به‌دلیل ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود شدند، افزود: در محور و آزادراه تهران - پردیس وبالعکس محدوده‌های جاجرود، پردیس، بومهن و رودهن ترافیک نیمه‌سنگین ودر محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ استان ایران، تا این لحظه تحت تاثیر موج بارشی هستند، گفت: کلیه محورهای شمالی دارای بارش برف و باران هستند؛ در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، سمنان، مازندران، قزوین، قم، لرستان، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان و کرمانشاه بارش برف وجود دارد.  در برخی از محورهای استان‌ای خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان هم بارش باران وجود دارد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره اقدامات لازم برای کسانی که در مسیرهای مسدودشده مانده‌اند، توضیح داد: اگر کسی در راه مانده با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرد، ما سعی می‌کنیم بتوانیم مشکل را حل کنیم، یا در راهدارخانه به آنها اسکان دهیم یا راه را باز کنیم. همکاران ما در تلاشند تا هرچه زودتر مشکل را حل کنند اما این بارش‌ها سنگین است و از هموطنان خواهش می‌کنیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

اخبار مرتبط

بارش پراکنده برف و باران از فردا در آسمان مازندران

کاهش دید و برفی شدن گردنه‌های شمال

بارش برف در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال

0 نظر

ارسال نظر

capcha